Είναι το αυτοκίνητο σου έτοιμο για ταξίδι;
Σκοπός του αυτοκινήτου στο ταξίδι είναι να σε πάει στον προορισμό σου και να σε γυρίσει πίσω με ασφάλεια. Και εδώ έχουμε ένα μεγάλο ερώτημα:
Τι πρέπει να τσεκάρω για να έχω τις περισσότερες πιθανότητες να γυρίσω σπίτι χωρίς ζημιά;
Ας ξεκινήσουμε με τα εύκολα για αρχή.
Μπορείς να κάνεις έλεγχο της πίεσης των ελαστικών σου. Στην πόρτα του οδηγού ( και συνοδηγού αναλόγως τον κατασκευαστή) γράφει αναλυτικά πόση πίεση πρέπει να έχεις αναλόγως με το βάρος που έχει το αυτοκίνητο.
Έλεγχος στάθμη λαδιού.
Έλεγχος στάθμη λαδιού. Η διαδικασία είναι αρκετά απλή για κάποιον που γνωρίζει τα στοιχειώδη. Θα εξηγήσω αναλυτικά:
- Τραβάς τον δείκτη λαδιού
- Τον καθαρίζεις
- Τον βουτάς ξανά στην θέση του
- Τον τραβάς έξω και βλέπεις αν είναι μέσα στα σημάδια που έχει.
Βασική προϋπόθεση το αυτοκίνητο σε ευθεία κλίση και ο κινητήρας κρύος.
Έλεγχος αντιψυκτικού.
Βασικός κανόνας, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ. Το παγούρι διαστολής συνήθως έχει max και min, δηλαδή σου λέει τα επιτρεπτά όρια στάθμης αντιψυκτικού.
Αν θες να είσαι ακόμα πιο σίγουρος μπορείς να πας στο συνεργείο και να χρησιμοποιήσεις πυκνόμετρο ώστε να δείς και στους πόσους βαθμούς κελσίου βρίσκεται το σημείο τήξης του υγρού.
Έλεγχος υπόλοιπων υγρών
- Βαλβολίνες ( λιπαντικό σασμάν)
- Υγρά υδραυλικού τιμονιού
- Υγρά πιτσιλίθρας για τα τζάμια
Για τα παραπάνω καλό θα ήταν να επισκεφθείτε το συνεργείο για θα χρειαστεί ράμπα ανύψωσης.
Έλεγχος μάκτρων.
Πολύ βασικό η σωστή ορατότητα του οδηγού και η χρήση του το κάνει απαραίτητο εξάρτημα προς έλεγχο.
Η διαδικασία απλή:
- Σηκώνουμε το μάκτρο
- Ελέγχουμε για σκίσιμο του λάστιχου
- Ελέγχουμε για αλλοίωση του λάστιχου
- Αν δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω το καθαρίζουμε καλά και
- Το τοποθετούμε σιγά σιγά στην θέση του
Αυτές ήταν κάποιες διαδικασίες που τις περισσότερες μπορείτε να τις πραγματοποιήσετε μόνοι σας. Για κάτι που δεν είστε σίγουρος ή σας προβληματίζει καλό θα ήταν να καλέσετε τον τεχνικό σας.
ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ