Ο ανεμιστήρας φυσάει αέρα μόνο στην τελευταία σκάλα
Από τα πιο συχνά φαινόμενα βλάβης στο σύστημα A/C και κλιματισμού κυρίως στα OPEL (στην δική μας περίπτωση) και FIAT να μην δουλεύουν οι πρώτες σκάλες του εσωτερικού ανεμιστήρα παρά μόνο η τελευταία.
Τα χαρακτηριστικά μας οδηγούν εμπειρικά στον χώρο του εσωτερικού ανεμιστήρα που βρίσκεται στα πόδια του συνοδηγού και πίσω από το ντουλάπι.
Οι περιπτώσεις βλάβης είναι δύο:
- Καμένη αντίσταση του εσωτερικού ανεμιστήρα
- Καμένη (λιωμένη) φίσα που συνδέεται με την αντίσταση του ανεμιστήρα.
Και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι το ίδιο.
Η αντίσταση θεωρείται ένα αναλώσιμο ανταλλακτικό. Δεν αλλάζεται σε τακτική συντήρηση αλλά δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να την δούμε να χαλάει.
Η συνεχής χρήση του ανεμιστήρα κυρίως στις υψηλές σκάλες, η μη τακτική αλλαγή του φίλτρου καμπίνας είναι σίγουρα κάποια στοιχεία που καταπονούν και βοηθάνε να εμφανιστεί η βλάβη.
Η αντίσταση στερεώνεται με μία βίδα και λειτουργεί σαν επιλογέας ταχύτητας του ανεμιστήρα.
Παρακάτω στα βίντεο βλέπουμε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου πριν και μετά την αντικατάσταση της αντίστασης.
Πριν την αντικατάσταση
Μετά την αντικατάσταση
Που θα μας βρείτε:
Share to:
P0300 Missfire σε Ford, από αντιψυκτικό
Ο κινητήρας δουλεύει με λιγότερους κυλίνδρους Τι σημαίνει ο όρος ρετάρισμα; Ρετάρισμα ή αλλιώς δυσαναφλεξία (misfire) είναι η μη σωστή ανάφλεξη του μείγματος στον θάλαμο
Toyota Aygo/ Προβλημα εκκινησης
Toyota Aygo / Ανοιχτά φώτα STOP και κλειδωμένο το αυτοκίνητο Όχημα: Toyota Aygo του 2008 μοντέλο, στα 1.0cc με κωδικό κινητήρα 1KR. Περιγραφή Προβλήματος: Το
Opel Corsa D – Ο ανεμιστήρας δουλεύει μόνο στην τελευταία σκάλα.
Ο ανεμιστήρας φυσάει αέρα μόνο στην τελευταία σκάλα Από τα πιο συχνά φαινόμενα βλάβης στο σύστημα A/C και κλιματισμού κυρίως στα OPEL (στην δική μας