Η υβριδική τεχνολογία πιο κοντά μας από ποτέ
Στις 23-24 του Οκτώβρη πήραμε μέρος σε ένα κλειστό κύκλο σεμιναρίου που είχε σαν θέμα την εκπαίδευση πάνω στην υβριδική τεχνολογία. Ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο διότι μελετήσαμε από κοντά αυτοκίνητα που η τεχνολογία τους δεν την συναντάμε συχνά στο χώρο μας, δοκιμάσαμε εργαλεία διάγνωσης και το βασικότερο μάθαμε κανόνες ασφαλείας ώστε να μείνουμε προστατευμένοι σε επερχόμενη επισκευή.
Το σεμινάριο διοργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ, μία επιστημονική ομάδα που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας και τους παρακολουθούμε αρκετά στενά. Ο χώρος που μας φιλοξένησε είναι ο Auto Marine Gas στην Λ. Μαραθώνος 69, Νέα Μάκρη, όπου ο Αλέξανδρος και ο Μανώλης φρόντισαν να μην μας λείψει το παραμικρό.
Τα οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν για την παρουσίαση ήταν:
- Lexus NX300 AWD
- Toyota Corolla hybrid το οποίο έχει γίνει μετατροπή σε φυσικό αέριο της εταιρείας Lovato.
Η εκπαίδευση ξεκίνησε την πρώτη μέρα με το θεωρητικό κομμάτι όπου αναλύθηκαν όλοι οι τύποι των υβριδικών οχημάτων καθώς και οι ιδιαιτερότητες της κάθε μάρκας. Πάρα πολλές πληροφορίες που είχαμε την χαρά να τις δούμε να γίνονται πράξη πάνω στα δύο αυτοκίνητα.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι ήταν την δεύτερη μέρα που έγινε το πρακτικό σκέλος της εκπαίδευσης. Η ομάδα του ΙΔΕΕΑ μας ανάλυσε όλα τα κομμάτια που συντελούν την υβριδική λειτουργία και πως συνδυάζεται με τον θερμικό κινητήρα. Όπου υπήρχε πρόσβαση είχαμε οπτική επαφή και με τα εργαλεία είδαμε προηγμένους τρόπους διάγνωσης.
Τέλος έγινε ειδική αναφορά σε θέματα ασφαλείας και προστασίας της υψηλής τάσης.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά και τις δύο επιχειρήσεις για την φιλοξενία και την υπομονη τους.
Τα καλύτερα είναι μπροστά.
Που θα μας βρείτε:
Δείτε επίσης:
Toyota Aygo/ Προβλημα εκκινησης
Toyota Aygo / Ανοιχτά φώτα STOP και κλειδωμένο το αυτοκίνητο Όχημα: Toyota Aygo του 2008 μοντέλο, στα 1.0cc με κωδικό κινητήρα 1KR. Περιγραφή Προβλήματος: Το
P2557 P1299 U1035/ Ford Focus C-Max
Ford Focus C – Max, Eco boost – Υψηλή θερμοκρασία ύστερα από καθαρισμό κυκλώματος ψύξης / P2557 – P1299 – U1035 Όχημα: Ford Focus C-Max,
Opel Corsa D – Ο ανεμιστήρας δουλεύει μόνο στην τελευταία σκάλα.
Ο ανεμιστήρας φυσάει αέρα μόνο στην τελευταία σκάλα Από τα πιο συχνά φαινόμενα βλάβης στο σύστημα A/C και κλιματισμού κυρίως στα OPEL (στην δική μας
Kia Sorento – Πρόβλημα κατά την επιτάχυνση/ Κανένας κωδικός βλάβης
Κανένας κωδικός βλάβης και το αυτοκίνητο στις ψηλές στροφές ‘έκοβε’ Από τις πιο δύσκολες περιπτώσεις είναι αυτές που το αυτοκίνητο καταλαβαίνεις στην οδήγηση του ότι
Hybrid Vehicle Technology- Η παρουσία μας στην Αθήνα.
Η υβριδική τεχνολογία πιο κοντά μας από ποτέ Toyota Corolla Hybrid Στις 23-24 του Οκτώβρη πήραμε μέρος σε ένα κλειστό κύκλο σεμιναρίου που είχε σαν
Mercedes A180 – Πρόβλημα Start/Stop
Η σημαντικότητα της καλής μπαταρίας και η σωστή διατήρηση της τεχνολογίας στο αυτοκίνητο Πολλές φορές έχουμε μιλήσει για την σημαντικότητα της μπαταρίας και την ανάγκη